
دختر که باشیهمه ی دیوانگی های عالم را بلدی!میتوانی زیر لب ترانه بخوانی وآشپزی کنی..!!میتوانی جلوی آینه موهایــت را شانه کنی ونگاهش را حس کنی، حتی وقتی که نیست…!!میتوانی ساعتها به امید گره خوردن شال دور گردنش… ببافی و در هر رج بوسه بکاری برای روزهای مبادا که کنارش نیستی…!!دختر که باشی… هزار بار هم که بگوید:دوستـت دارد…!!xa0بازهم خواهی پرسی:دوستم داری….؟ و ته دلت همیشه خواهد لرزید…….!!دختر که باشی هرچقدرهم که زیبا باشی نگران زیباترهایی میشویxa0که شاید عاشقش شوند!دختر است دیگر.. xa0...
ادامه مطلب